Náplň práce:
- Účtování přijatých faktur a kontrola jejich správnosti z hlediska účetnictví a DPH
- Účtování a kontrola dohadných položek a položek časového rozlišení
- Účtování a vedení evidence hmotného a nehmotného majetku
- Zprocesování ostatních účetních operací dle požadavku (bankovní pohyby, interní doklady, přefakturace apod.)
- Inventarizace a kontrola účtů hlavní knihy
- Příprava reportů požadovaných auditory a daňovými poradci
- Příprava reportů dle požadavků hlavní účetní a finančního manažera
- Spolupráce s týmem finančního oddělení
Požadujeme:
- Znalost českých účetních postupů
- 3 – 5 let praxe v účetnictví
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Znalost angličtiny nebo němčiny (ústní i písemný projev)
- Znalost MS Excel
- Spolehlivost, samostatnost a smysl pro detail
- Schopnost plánování svěřených úkolů a dodržování termínů
- Smysl pro týmovou spolupráci
Kontakt:
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: +420 602 150 326