Náplň práce:

  -  Účtování přijatých faktur a kontrola jejich správnosti z hlediska účetnictví a DPH

  -  Účtování a kontrola dohadných položek a položek časového rozlišení

  -  Účtování a vedení evidence hmotného a nehmotného majetku

  -  Zprocesování ostatních účetních operací dle požadavku (bankovní pohyby, interní doklady, přefakturace apod.)

  -  Inventarizace a kontrola účtů hlavní knihy

  -  Příprava reportů požadovaných auditory a daňovými poradci

  -  Příprava reportů dle požadavků hlavní účetní a finančního manažera

  -  Spolupráce s týmem finančního oddělení

 

Požadujeme:

  -  Znalost českých účetních postupů

  -  3 – 5 let praxe v účetnictví

  -  Středoškolské vzdělání s maturitou

  -  Znalost angličtiny nebo němčiny (ústní i písemný projev)

  -  Znalost MS Excel

  -  Spolehlivost, samostatnost a smysl pro detail

  -  Schopnost plánování svěřených úkolů a dodržování termínů

  -  Smysl pro týmovou spolupráci

 

Kontakt:

mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

tel: +420 602 150 326